Важлива інформація щодо обмежень та скасувань рейсів, пов'язаних з епідеміологічною ситуацією

Важлива інформація

Шановні пасажири,

Просимо прийняти до уваги вимоги щодо ручної поклажі пасажирів:

Пасажирам дозволено перевезення одного місця ручної поклажі вагою до 7 кг, розмірами 55см х 40см х20см. Ручна поклажа повинна становити одне місце.

Особливі  вимоги та обмеження стосуються перевезення ручної поклажі пасажирів в салоні літака на рейсах що прямують до/з аеропортів ТУРЕЧЧИНИ:

УВАГА: при вильоті до/з Туреччини, пасажирам не дозволяється перевезення ручної поклажі, за винятком лише однієї особистої речі, як: сумка з ноутбуком, жіноча сумочка, фотоапарат, парасоля, речі для немовля, тощо, буде дозволено до перевезення у салоні літака. Вага не перевищує 5 кг за максимальними розмірами 40 х30 х15 см.


Dear passengers,

Please take into account the requirements for hand luggage of passengers:

Passengers are allowed to carry one piece of hand luggage weighing up to 7 kg, measuring 55 cm x 40 cm x 20 cm. Hand luggage must be one piece.

Special requirements and restrictions apply to the carriage of hand luggage of passengers in the cabin on flights to / from airports of TURKEY:

ATTENTION: for departure/ arrival from/to Turkey, it is forbidden for passengers to carry any hand luggage except of one personal belonging, such as: laptop with the laptop bag, ladies’ handbag, camera, umbrella, baby’s items etc., which will be allowed in the aircraft cabin. Weight must not exceed 5kg with the maximum  dimensions as 40x30x15cm

НОВІ НОРМИ

ЗАПРОВАДЖЕНІ НА АВІАЦІЙНОМУ ТРАНСПОРТІ

ПРИ ВИКОНАННІ ПОЛЬОТІВ

Головним пріоритетом Авіакомпанії «Азур Ейр Україна» є безпека та добробут наших пасажирів, і для цього ми відстежуємо останні події щодо коронавірусу (COVID-19) та тісно співпрацюємо з національними та міжнародними органами охорони здоров’я та авіації.

З виникненням пандемії коронавірусу (COVID-19) поняття безпеки авіа перельотів набуло нових значень. Умови, за яких будуть здійснюватися міжнародні рейси, визначаються відповідними органами країн призначень, державним регуляторним органом авіації України – Державною авіаційною службою України і міжнародними організаціями з безпеки авіації.


Шановні пасажири,

Ми склали для вас корисні посилання про пандемію коронавірусу (COVID-19) та гігієнічні заходи та інші заходи, які будуть  здійснюватися під час виконання міжнародних рейсів з/до України до/з країн призначень.

Відповідно до рекомендацій Державної Авіаційної служби України: «Рішення з безпеки польотів №2020-05 від 28.05.2020», котре набрало чинності з 02.06.2020р. та «Протокол з питань безпеки та здоров'я в авіації, пов’язаний з COVID-19» від 20.05.2020 видання №01» імплементований відповідно до керівництва, розробленого Європейською агенцією з безпеки польотів (EASA) “COVID-19 Aviation Health Safety Protokol” від 21.05.2020 (видання 1.1.), наші екіпажі спостерігають за пасажирами, приймаючи їх на борту та протягом всього польоту. Пасажири, які виявляють симптоми вірусу, проходять медичні огляди через орган охорони здоров'я відповідної країни.

Заходи охорони здоров’я, що вживаються в аеропортах

Перед прибуттям в аеропорт

В разі підозри на захворювання COVID-19 напередодні чи незадовго до рейсу, необхідно відмовитися від перельоту, звернутися до лікаря і отримати довідку про захворювання.

В будь-який час

Для того, щоб пасажири, які прибувають в аеропорт і на посадку на рейси, були обізнані та дотримувались запобіжних заходів, які вживаються за для забезпечення безпечного та здорового середовище для мандрівників, членів екіпажу та персоналу:

  • Проводжаючі, за винятком окремих випадків (наприклад, супроводжувати або забирати пасажира, який потребує допомоги - осіб з обмеженою рухливістю, неповнолітніх без супроводу тощо), не зможуть заходити в термінали аеропорту.

Засоби індивідуального захисту

  • в аеропорту передбачається обов'язкове носіння маски і дотримання соціальної дистанції 1,5 – 2 метра один від одного і дотримання гігієнічних процедур (миття рук з милом, уникнення дотиків до лиця, мінімізація контактів з поверхнями, дотримання інструкції по носінню маски);

Носіння медичних масок для обличчя (далі - маски для обличчя) рекомендовано всім пасажирам та особам, що знаходяться в аеропорту та літаку, з моменту в'їзду до будівлі терміналу, в аеропорту відправлення, до виходу з будівлі терміналу, в аеропорту призначення. Звільнення від обов'язку носити маски для обличчя може бути зроблено у випадках, коли інше не визначено, наприклад, під час перевірок безпеки або прикордонного контролю. Діти до 6 років та особи, які мають медичні показання не носити маски для обличчя, також можуть бути звільнені.

  • пасажир зобов’язаний замінювати маски через 4 години після надягання, якщо інше не радить виробник маски, мати необхідний запас кількості масок адекватний для повної тривалості своєї подорожі;
  • наполегливо рекомендується носити разові рукавички під час усього польоту;
  • пасажири з ознаками поганого самопочуття можуть бути недопущені в аеропорт, пасажирів, що уникають використання засобів індивідуального захисту, не буде допущено до реєстрації та можуть бути відстороненими від польоту.

Крім того, пасажирам слід постійно дотримуватися наступних заходів, якщо інше не радить персонал аеропорту або члени екіпажу повітряного судна:

  • Гігієна рук - промивання водою з милом або, якщо цього немає, за допомогою розчину для дезінфікування рук на основі спирту.
  • Дихальний етикет - покриття рота та носа паперовою рушником або руками ліктьового суглоба при чханні або кашлі, навіть при наявності маски.
  • Обмеження прямого контакту (дотику) до будь-яких поверхонь в аеропорту та на борту літака лише при необхідності.

Реєстрація, проходження формальностей  та посадка на літак

  • температурний скринінг пасажирів проводиться як при вході до терміналу аеропорту, під час реєстрації, на посадці та при прибутті до аеропорту призначення. Опитування щодо стану здоров’я пасажирів проводиться на реєстрації.
  • в разі виявлення пасажирів з такими симптомами як: температура ≥38 °С, втома, нездоровий вигляд, ускладнене дихання чи сухий кашель, пасажирів буде направлено у супроводі до медичного персоналу. Рішення щодо подальшого перевезення буде прийнято на підставі рекомендацій медичного персоналу.
  • для кожного рейсу буде надано достатня кількість стійок реєстрації з урахуванням забезпечення дистанціювання пасажирів.
  • просимо вас дотримуватися відповідної дистанції при реєстрації та при виході на посадку у літак, а також під час слідування до літака автобусом чи авіамостом.

З урахуванням вимог для дотримання вашої безпеки, слід враховувати, що скоріш всього, час котрий потрібен на проходження усіх процедур в аеропорту, під час реєстрації, проходження формальностей та посадки у літак буде збільшено. Просимо заздалегідь планувати вчасне прибуття в аеропорт з урахуванням очікуваної тривалості профілактичних заходів. При цьому, звертаємо Вашу увагу, що час проведений в аеропорту повинен бути мінімальним для проходження формальностей.  

  • готуйте документи заздалегідь, тримайте необхідні сторінки документів розгорнутими та самостійно пред’являйте документи в розгорнутому вигляді.
  • всі дії з багажем, окрім навішування бирки, виконуйте самостійно

 

Безпека нашого екіпажу

Ми вжили всіх необхідних заходів з часу спалаху перших випадків COVID-19 для забезпечення безпеки наших пасажирів та нашого екіпажу.

У зв’язку з цим:

  • Наші співробітники детально проінформовані щодо необхідних заходів, які необхідно застосовувати проти пандемії.
  • Наш льотний екіпаж, який виконує міжнародні рейси, проходить медичне обстеження,
  • Відповідно до рішень, прийнятих державними та міжнародними органами, весь наш персонал, який обслуговує рейси, використовує засоби індивідуального захисту та засоби дезінфекції рук.

Гігієна літаків

  • Наші літаки проходять обширний процес очищення після завершення кожного польоту, відповідно до рекомендацій національних та міжнародних органів цивільної авіації.
  • Перед входом штатного прибирального персоналу спеціальна гігієнічна група детально очищає літак дезінфікуючими засобами.
  • Поверхні, з якими стикаються наші пасажири, такі як столики для підносів, пряжки ременів безпеки та накладні ящики, ретельно очищаються сильними дезінфікуючими засобами, використовуючи тканини з мікрофібри.
  • У випадку потенційно хворого пасажира на борту наш літальний апарат проходить процес дезінфекції хімікатами, затверджений Всесвітньою організацією охорони здоров'я та виробниками літаків.
  • Внаслідок пандемії COVID-19 збільшилась кількість масок, одноразових рукавичок та дезінфікуючих засобів у наших літаках.
  • Усі автобуси, які перевозять наших пасажирів до літака, очищаються дезінфікуючими засобами.

Очищення повітря в кабіні

  • Фільтри HEPA (високоефективний повітряний фільтр для твердих часток) - це система фільтрації, яка може видалити з повітря 99,97% частинок повітря (до 0,3 мкм).
  • Системи фільтрів HEPA забезпечують високий рівень захисту від захворювань, які переносяться повітрям, запобігаючи поширенню бактерій та вірусних організмів у повітрі. З цієї причини фільтри HEPA приймаються до використання в лікарнях.
  • Системи фільтрів HEPA, які ми використовуємо на бортах наших літаків, фільтрують шкідливі частинки, такі як бактерії, віруси, пилок, пір’я та пил, забезпечуючи циркуляцію чистого повітря.
  • Повітря в салоні оновлюється кожні три хвилини за допомогою стандартних систем для фільтрів HEPA на наших літаках.
  • Поки повітря в салоні повністю освіжується до 30 разів на годину, пилові частинки та всі відомі бактерії та віруси у повітрі фільтруються.
  • Ми забезпечуємо своїм пасажирам безпечну, здорову та комфортну подорож завдяки стандартним системам фільтрів HEPA в нашому літаку, які оснащені найсучаснішими технологіями.

Гігієна льотних виробів

Надання додаткових послуг на борту буде мінімізовано і посилений режим дотримання правил гігієни - обов'язкове миття рук перед прийомом їжі або напоїв, кожен пасажир має бути забезпечений антисептичним засобом.

  • бортове харчування, напої будуть надаватися в додаткової індивідуальній упаковці;
  • всі предмети, що використовуються під час їжі, такі як вилки, ложки, склянки і тарілки, дезінфікуються на додаток до звичайного процесу миття.
  • всі ковдри, підголовники, очищаються і замінюються новими комплектами для кожного польоту.

Корисні посилання «Здоров'я»:

Обмеження на поїздки:

 

NEW NORMS INTRODUCED ON AIR TRANSPORT

WHEN PERFORMING FLIGHTS

Foremost priority of Azur Air Ukraine Airlines is the safety and prosperity of our passengers and, for that we are monitoring the latest developments regarding the coronavirus (COVID-19) and working closely with national and international health and aviation authorities. The conditions under which international flights will be operated are determined by the relevant authorities of the destination countries, state regulatory body of aviation of Ukraine - State Aviation Administration of Ukraine and international aviation safety organizations.

Dear Passengers,

We have compiled useful links for you about the pandemic coronavirus (COVID-19), and the hygiene measures which will be carried out during international flights from / to Ukraine to / from destination countries.

In accordance with the recommendations of the - State Aviation Administration of Ukraine: "Decision on flight safety №2020-05 from 28.05.2020", which came into force on 02.06.2020. and “Aviation Safety and Health Protocol related to COVID-19” dated 20.05.2020 №01” implemented in accordance according to the manual developed of the European Aviation Safety Agency (EASA)“ COVID-19 Aviation Health Safety Protocol ”From 21.05.2020 (edition 1.1.), our crews observe the passengers, accepting  them on board and throughout the flight. In compliance with the Passengers showing symptoms of the virus undergo medical examinations through the related country’s health authority.


Health measures taken at airports

Before arriving at the airport

Іn case of suspicion of COVID-19 disease before or shortly before the flight, it is necessary to cancel the flight, address to the doctor and get a certificate of the disease.

At all times

To ensure that passengers arriving at the airport and boarding flights are aware of, and adhere to, the preventive measures put in place in order to ensure, at all times, a safe and healthy environment for travelers, crew members and staff:

  • Accompanying, with the exception of some cases (for example, to accompany or pick up a passenger in need of assistance - persons with reduced mobility, unaccompanied minors, etc.), will not be able to enter the airport terminals.

Personal protective equipment

  • at the airport requires the wearing of a mask and maintaining a social distance of 1.5 – 2 meters from each other and following hygiene procedures (washing hands with soap, avoiding touching the face, minimizing contact with surfaces, following the instructions for wearing the mask);

The wearing of medical face masks  (hereinafter “face masks”) recommended for all passengers and persons within the airport and aircraft, from the moment they enter the terminal building at the departure airport until they exit the terminal building at the destination airport. Exemption to the obligation to wear face masks can be made for instances where otherwise specified, such as during security checks or border control. Children below 6 years old and people having a medical reason for not wearing face masks can also be exempted.

  • the passenger is obliged to change the masks 4 hours after putting on, unless otherwise advised by the manufacturer of the mask, to have the necessary amount of masks adequate for the full duration of his journey;
  • it is strongly recommended to wear disposable gloves throughout the flight;
  • passengers with signs of ill health may not be allowed at the airport, passengers who avoid the use of personal protective equipment will not be allowed to check-in and be removed from the flight.;

In addition, passengers should be required to observe the following measures at all times unless otherwise advised by airport staff or air crew members:

  • Hand hygiene – by washing with water and soap or, where this is not available, using alcohol based hand sanitizing solution.
  • Respiratory etiquette – covering the mouth and nose with a paper towel cover or a flexed elbow when sneezing or coughing, even when wearing a mask.
  • Limiting the direct contact (touch) of any surfaces in the airport and on the aircraft to only when necessary.

Check-in, passing formalities and boarding

  • temperature screening of passengers is carried out both at the entrance to the airport terminal, at check-in, on boarding and upon arrival at the destination airport. A health survey is conducted at the check-in.
  • in case of detection of passengers with such symptoms as: temperature ≥38 ° С, fatigue, unhealthy appearance, difficult breathing or dry cough, they will be accompanied to the medical staff. for further decision on the possibility of their transportation. The decision on further transportation will be made on the basis of recommendations of medical staff.
  • a sufficient number of check-in counters will be provided for each flight, taking into account the distance of passengers.
  • we ask you to keep the appropriate distance when checking in and boarding the plane as well as when traveling to the plane by bus or air bridge.

Given the requirements for your safety, it should be borne in mind that it is likely that the time required to complete all procedures at the airport, during check-in, formalities and boarding will be increased. Please plan your timely arrival at the airport in advance, taking into account the expected duration of preventive measures. At the same time, we draw your attention to the fact that the time spent at the airport should be minimal to complete the formalities.

  • prepare documents in advance, keep the required pages of documents open and present documents yourself in an expanded form.
  • Carry out all operations with luggage, except for tagging.

Safety of our crew

We have taken all the necessary measures since the outbreak of the first COVID-19 cases to ensure the safety our passengers and our crew.

In this regard:

  • Our staff have been informed in detail regarding necessary measures to be taken and actions to be performed against the pandemic.
  • Our flight crew who fly internationally undergo a medical examination.
  • In accordance with the decisions all our staff serving on flights use personal protective equipment and hand disinfectants.

Aircraft hygiene

  • Our aircraft undergo an extensive cleaning process upon completing their flight, in accordance with the guidelines of national and international civil aviation authorities.
  • Before the entrance of standard cleaning staff, a special hygiene team cleans the aircraft in detail with disinfectants.
  • The surfaces our passengers come into contact with, such as tray tables, seat belt buckles and overhead bins, are cleaned thoroughly with strong disinfectants using area-specific microfiber cloths.
  • In the case of a potentially sick passenger on board, our aircraft undergo a disinfection process with chemicals approved by the World Health Organization and aircraft manufacturers.
  • Following the COVID-19 pandemic, the number of masks, disposable gloves and disinfectants in our aircrafts has been increased.
  • All the shuttles transferring our passengers to the aircraft are cleaned with disinfectants.

Cleaning cabin air

  • HEPA filters (High Efficiency Particulate Air Filter) are a filtering system that can remove 99.97% of airborne particles (up to 0.3 microns) from the air.
  • HEPA filter systems provide a high level of protection against airborne diseases by preventing the spread of bacterial and viral organisms in the air. For this reason, HEPA filters are accepted for use in hospitals.
  • The HEPA filter systems we use in our aircrafts filter harmful particles such as bacteria, viruses, pollen, feathers and dust, providing circulation of clean air.
  • The air in the cabin is renewed every three minutes with hospital-standard HEPA filter systems in all our airplanes.
  • While the air in the cabin is completely refreshed to 30 times per hour, dust particles and all known bacteria and viruses in the air are filtered.
  • We provide our passengers a safe, healthy and comfortable journey thanks to the hospital-standard HEPA filter systems in our aircraft, which are equipped with the most advanced technology.

Hygiene of in-flight products

The provision of additional services on board will be minimized and the hygiene compliance regime will be strengthened - mandatory hand washing before eating or drinking, each passenger have been provided by antiseptic.

  • on-board meals, drinks will be provided in additional individual packaging; if possible,
  • all items used during meals, such as forks, spoons, glasses and plates, are disinfected in addition to the regular washing process.
  • all blankets, headrest are cleaned and replaced with fresh sets for each flight.

Useful links «Health»:

  • World Health Organization (WHO) (in English): https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019
  • State Aviation Administration of Ukraine (in Ukrainian): https://avia.gov.ua/slider/covid-19/
  • IATA (in English): https://www.iata.org/en/programs/safety/health/diseases/government-measures-related-to-coronavirus/

Travel Restrictions:

 

Для Вашого інформування / For your informing

Інформація щодо симптомів COVID-19

Пасажири рейсів повинні отримати інформацію про симптоми COVID-19 та ризик можливого контакту із випадками COVID-19 шляхом прочитання та підписання або електронного підтвердження заяви про стан здоров’я. Інформування від пасажиру до Авіакомпанії повинне бути здійснено не більш ніж за 24 голини до польоту. Інформацією щодо надання обов’язкового
В разі підозри на захворювання COVID-19 напередодні чи незадовго до рейсу, необхідно відмовитися від перельоту, звернутися до лікаря і отримати довідку про захворювання.

ВАЖЛИВО: у відповідності з рекомендаціями Європейської агенції з безпеки авіації (EASA),

Кожний пасажир перед отриманням  посадкового талону повинен якнайшвидше надати Повідомлення до Авіакомпанії: e-mail: [email protected] або SMS повідомлення за номером + 38 095 271 56 02  ), і не повинен прибувати в аеропорт на відповідний рейс, якщо має місце будь-яке з наступних положень:

ПОВІДОМДЕННЯ

Я, імя пасажира, розумію, що повинен повідомити Авіакомпанію «Азур Ейр Україна», і не повинен прибувати в аеропорт на рейс, якщо має місце будь-яке з наступних положень:

o     Мені поставили діагноз COVID-19 в будь-який час протягом 14 днів до мого польоту. У мене були будь-які відповідні симптоми COVID-19 (лихоманка; недавно розвинений кашель; втрата смаку чи запаху; задишка) в будь-який час за 8 днів до мого вильоту.

o    Я був у тісному контакті (наприклад, менше 2 метрів та більше 15 хвилин) з людиною, яка має COVID-19 за 14 днів до мого вильоту.

o    Від мене вимагається відповідно до місцевих чи національних правил знаходитися у карантині з причин, пов’язаних із COVID-19 на період, що включає дату вильоту,

Я розумію, що будь-яка з цих обставин призведе до відмови продовжувати мою поїздку, якщо я не розголошу цю інформацію авіакомпанії і мої обставини будуть виявлені на місці в аеропорту.

Information about symptoms COVID-19

Passengers should receive information about COVID-19 symptoms and the risk of possible contact with COVID-19 cases and be requested to acknowledge reading this information and sign or electronically authenticate a health statement. 24 hours in advance of the flight.

Іn case of suspicion of COVID-19 disease before or shortly before the flight, it is necessary to cancel the flight, see a doctor and get a certificate of the disease.

IMPORTANT: in accordance with the recommendations of the European Aviation Safety Agency (EASA),

Each passenger must provide a Notice to the Airline as soon: e-mail: [email protected] or SMS number +38 095 271 56 02 as possible before receiving the boarding pass, and must not arrive at the airport on the relevant flight if any of the following provisions are available:

NOTICE

I, the name of the passenger, understand that I must notify Azur Air Ukraine, and must not arrive at the airport for the flight, if there are any of the following provisions:

o    I have been diagnosed with COVID-19 at any time during the 14 days prior to my flight.

I have had any of the COVID-19 relevant symptoms (fever; newly developed cough; loss of taste or smell; shortness of breath) at any time during the 8 days prior to my flight. 

o    I have been in close contact (e.g. less than 2 metres for more than 15 minutes) with a person who has COVID-19 in the 14 days prior to my flight.

o    I am required by local or national regulations to be in quarantine for reasons related to COVID-

19 for a period that includes the date of the fight, 

I understand that any of these circumstances will result in refusal to proceed with my travel if I do not disclose this information to the airline and my circumstances are identified on site at the airport. 

 

Шановні колеги та туристи,

07.05.2020 компанія Анекс Тур разом з авіаперевізником Азур Эйр Україна виконає спеціальний додатковий рейс з Пхукету та Бангкоку до Київа, щоб усі наші співвітчизники, які на даний момент знаходяться на території Таїланду, отримали можливість повернутися на Батьківщину.

Як забронювати квиток для турагенцій:

http://online3.anextour.com.ua/default.php?page=tickets&DOLOAD=1&FREIGHT

Як забронювати квиток для туристів:

https://www.anextour.com.ua/page/415/gde-kupit

Для туристів, які на даний момент знаходяться на території Таїланду:
Щоб отримати повну інформацію щодо можливостей бронювання та деталей вильоту, будь ласка зателефонуйте на гарячу лінію представництва Анекс Тур в Таїланді за номером +66863777740

Авіакомпанія розпочала підготовку до виконання вантажних перевезень на далеко магістральних літаках Boeing 767-300.

 

11 березня 2020 року Кабінетом Міністрів України винесено постанову № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», якою з 12 березня на усій території України запроваджено карантин.

22 квітня 2020 року Кабінетом Міністрів України продовжено карантин до 11 травня 2020 року.

Серед запроваджених Кабінетом Міністрів України заходів є тимчасове закриття пунктів пропуску через державний кордон для міжнародного пасажирського залізничного, повітряного, автомобільного (для автобусів) сполучення, крім здійснення перевезень осіб з метою забезпечення захисту національних інтересів або у зв’язку з виконанням міжнародних зобов’язань, а також представників дипломатичних установ та гуманітарних місій.

Враховуючи запроваджений Кабінетом Міністрів України карантин та закриття пунктів пропуску через державний кордон, рейси Авіакомпанії здійснювалися лише в рамках евакуаційних заходів з метою повернення громадян України додому.

Таким чином, Авіакомпанія несе значні збитки, що обумовлені об’єктивними обставинами, серед яких, зокрема, рішення органів державної влади.

Однак, Авіакомпанія є відповідальним перевізником та великим платником податків, який наразі шукає шляхи реалізації власного потенціалу поза пасажирськими перевезеннями.

Так, Керівництвом Авіакомпанії здійснюються організаційні та технічні заходи щодо часткової зміни конфігурації пасажирських літаків Боїнг 767-300 на вантажні, зокрема, демонтаж пасажирських крісел, тощо.

Такі заходи мають на меті забезпечити вантажопідйомність пасажирських літаків Боїнг 767-300 та перевезення в рамках гуманітарних рейсів медичного обладнання та препаратів, товарів першої необхідності, тощо.

Реалізація вказаних заходів Керівництвом Авіакомпанії забезпечить мінімізацію негативного впливу економічної кризи в державі, надходження податків до державного бюджету, покращення протиепідемічної ситуації та уникнення масового звільнення трудового колективу Авіакомпанії.

 

Генеральний директор                                                            Карен Антонов

ТОВ «Авіакомпанія «Азур Ейр Україна» висловлює Вам свою повагу та повідомляє про наступне.

11 березня 2020 року Кабінетом Міністрів України винесено постанову № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», якою з 12 березня до 3 квітня 2020 р. на усій території України запроваджено карантин.

13 березня 2020 року Рада національної безпеки і оборони України ухвалила рішення «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

13 березня 2020 року вказане рішення РНБО введено в дію Указом Президента № 87.

Розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 14 березня 2020 р. № 287-р «Про тимчасове обмеження перетинання державного кордону, спрямоване на запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та від 16 березня 2020 року № 290-р встановлено:

тимчасово закрити з 00 год. 00 хв. 17 березня 2020 р. до 3 квітня 2020 р. пункти пропуску (пункти контролю) через державний кордон для міжнародного пасажирського залізничного, повітряного, автомобільного (для автобусів) сполучення, крім здійснення перевезень осіб з метою забезпечення захисту національних інтересів або у зв’язку з виконанням міжнародних зобов’язань, а також представників дипломатичних установ та гуманітарних місій.

Враховуючи запроваджений Кабінетом Міністрів України карантин та закриття пунктів пропуску через державний кордон, рейси Авіакомпанії з України не скасовуються, а виконуватимуться згідно розкладу, однак пасажири не будуть допущені до повітряних суден співробітниками Державної прикордонної служби України.

На період встановленого КМУ карантину рейси Авіакомпанії з України в Домініканську республіку, Турецьку республіку та Арабську республіку Єгипет здійснюються лише в рамках евакуаційних заходів та передбачають виліт повітряних суден з України без пасажирів.

Авіакомпанія є відповідальним авіаперевізником та не може стояти осторонь в скрутний час для країни.

Повернення громадян України на батьківщину є не лише державним пріоритетом, але й пріоритетом Авіакомпанії.

Отже, пасажири рейсів, які через встановлені Кабінетом Міністрів України обмеження не допускатимуться співробітниками Державної прикордонної служби України до повітряних суден Авіакомпанії мають з розумінням поставитися до ситуації, що склалася.

Питання повернення грошових коштів за невикористані квитки, проживання в готелі та інші компенсаційні виплати будуть вирішені згідно чинного законодавства України.

 

З повагою,

 

Генеральний директор                                                          

Антонов К.А.

Умови перевезення електронних приладів і акумуляторів до них

Міжнародна організація цивільної авіації – ICAO ухвалила рішення заборонити літій-іонні акумулятори для перевезення в літаках у зареєстрованому багажу пасажирів. Заборона набула чинності з 1 квітня 2016 року і матиме чинність доти, доки не буде розроблений новий стандарт вогнезахисного корпусу для батареї (акумуляторів). Заборона є обов’язковою для всіх держав-членів ICAO. Літієві батарейки та акумулятори є потенційно небезпечними, коли перевозяться без спеціальних запобіжних заходів. Основний ризик – акумулятори літій-іонного типу є пожежонебезпечними. Умови перевезення електронних приладів і акумуляторів до них варіюються в залежності від наступних параметрів:

  • кількості виробленої енергії в ват/годинах (ВТ-ч) для літій-іонних, літій-полімерних, літій-залізо-фосфатних акумуляторів тощо;
  • кількості в грамах (г) літію, що міститься в батарейках із металевим літієм з літієвого сплаву тощо.

Скорбимо!

Велика трагедія відбулася з літаком «Boeing 737 рейса PS 752» авіакомпанії МАУ, яка припала на 08 січня 2020р.

Вічна пам'ять!

 

Авіакомпанія Azur Air Ukraine з метою забезпечення безпеки польотів цивільних повітряних суден підготувала альтернативні маршрути, які передбачають зміну траєкторій польотів з 09/01/2020 і будуть виконувати обліт території Ірану та Іраку.

 

Просимо пасажирів з розумінням поставитися до можливих коригувань часу вильоту і уточнювати актуальний розклад не раніше ніж за добу до вильоту за допомогою онлайн-табло на сайті авіакомпанії.